Четвертий модуль
У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі.
Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюємо Основні запитання, що формують зміст проекту.
У нас була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання.
Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі.
Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюємо Основні запитання, що формують зміст проекту.
У нас була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання.
Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий